Na koj način uzimati proteinski prah kako bi smršali

Mnogi ljudi žele da smršaju. Ali kako na pravi način? Činjenica je da mnogi ljudi koji smanje tezinu, zajedno sa masnoćom smanje i mišićnu masu. Šta uraditi da kilogrami nestanu a da mišićna masa ostane? Ovo se pitanje postavlja vrlo često. Odgovor je jednostavan: morate uzimati proteinski prah.

Ali Vi cete reći da proteini samo pomažu da se dobije na masi. Apsolutno ste u pravu!

Ali retko ko zna, da je protein pogodan ne samo za rast mišićne mase, već i za sagorevanje podkožne masne naslage. Samo je potrebno se uzima na prav način. Otkrićemo Vam sve tajne gubitka težine sa proteinima i daćemo Vam korisne savete.

Pravila konzumiranja (pravilni obroci)

  • Pravilo broj 1. Kako biste smršali, potrebno je popiti proteinski šejk umesto obroka ili umesto užina. Nutricionisti smatraju da nije važno koji obrok zamenite proteinskim šejkom:  doručak, ručak ili večeru. Nije tačno određeno. Ali je izuzetno važno jesti hranu koja je bogata proteinima: meso, riba,soja, kuvana jaja, leća.
  • Pravilo broj 2. Za pravilno mršavljenje, čovek treba da unese 1,5-2 grama proteinskog praha po 1 kg telesne težine. U proseku 1 gram proteina po 1 kg telesne težine dobijate iz hrane, ali je neophodno da se jos proteina unese. Na taj način pomaže protein.
  • Pravilo broj 3. Izbaciti iz ishrane, slatkiše, peciva, sve proizvode koji sadrže šećer i sam šećer u svom osnovnom obliku. To su dodatni ugljeni hidrati, što znači dodatni kilogrami.
  • Pravilo broj 4. Ukoliko uzmete proteinski šejk sat vremena pre treninga, onda će se proteini absorbovati svega 40%. Zbog toga da bi se proteini maksimalno iskoristili, potrebno je da se piju dva sata pre treninga. Sat pre treninga možete pojesti malo voća. Na taj način ćete dobiti maksimalni rezultat od proteina i treninga.
  • Pravilo broj 5.  Uzimajte proteinski prah 3 puta dnevno: ujutru, 2 sata pre treninga i nakon treninga u teretani. Jutarnji unos proteina se preporučuje u kombinaciji sa vitaminima. To pomaže organizmu da se pripremi za sagorevanje masti.  Unos proteina pre treninga će napuniti vaše mišiće proteinima i poboljšati kvalitet treninga. Proteini nakon treninga su veoma značajni, jer vam omogućavaju da održite balans proteina u organizmu i da nadoknadite energiju, koja je izgubljena tokom treninga.
  • Pravilo broj 6.  Da biste napravili proteinski šejk, potrebno je da pomešate u šejkeru 1 kašiku proteinskog praha i vodu. Preporučjemo umesto vode mleko sa 0% masnoće, jer sa mlekom je lepši ukus šejka. Pravite količinu tečnosti po vašem ukusu.

Nemojte ga praviti u blenderu, takođe ne mutite proteinski prah u čaši kašikom. Na oba načina ne možete da se otarasite grudvica. Preporučljivo je da se koristi isključivo šejker, jer tako dobijate  najkvalitetniji šejk.

Dakle protein je odličan proizvod ne samo za povećanje mišićne mase, već i za mršavljenje.

Da biste brzo i na pravi način izgubili višak kilograma, pre svega treba da izaberete kvalitetan proteinski prah, da jedete hranu bogatu proteinima i da vežbate. Tek tada ćete postići odlične rezultate

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *